
Şampiyon yenilendi. Yılların ve yolların tartışmasız şampiyonu Isuzu NPR, artık yepyeni bir araç. 2 farklı şasi boyu ve motor seçeğeniyle tüketicinin her türlü ihtiyacına cevap vermek üzere tasarlandı.
Yenilenmiş ferah ve geniş kabin, kullanıcıya sürüş konforu sağlarken, son derece modern dış görüntüsü ise haklı bir gurur kaynağı oluşturuyor.
Yüksek performans sağlayan 155 beygirlik Commonrail Turbo Dizel Intercooler motoru, yakıt tüketimi konusunda ise oldukça cimri.
Yüksek güç ve performans ihtiyacı bulunan tüketicilere yönelik tasarlanan NPR HP, uzun şasesiyle sınıfında iddialı olduğunu bir kez daha kanıtlıyor
Motor | |||
Sürüş Sistemi |
4x2 |
Gövde Tipi |
Tek Kabin |
Tip |
2,5 litrelik ara soğutmalı turbo dizel |
Yakıt Sistemi | Elektronik kontrollü yakıt enjeksiyon pompası |
Silindir Hacmi (cc) |
2499 |
Sıkıştırma Oran | 18,3 |
Silindir çapı x strok (mm) |
95,4 x 87,4 |
Maksimum Tork (Nm / d/d) | 294 / 1800 - 3200 |
Maksimum Güç (PS / d/d) |
100 / 3600 |
Motor |
2,5 TDI |
Aktarma Oranları |
|
Süspansiyon |
|
Tip |
5 ileri manuel |
Ön |
Bağımsız, salıncaklı, helezon yaylı |
Kod |
MUA - 5G |
Arka |
Yaprak Yaylı,gazlı amörtisörlü |
Vites Oranı : |
|
Fren |
|
1 | 4008 |
Ön Fren |
Hava Kanallı Diskler |
2 | 2301 |
Arka Fren | Kampanalı |
3 | 1427 |
|
|
4 | 1000 |
Lastikler ve Jantlar | |
5 | 0,745 |
Lastikler | 215/ 70 R 15 C |
Geri |
3651 |
Jantlar | 15 inch Alaşımlı |
Diferansiyel Oranı | 4008 |
|
|
Ağırlıklar ve Kapasiteler |
|
||
Brüt aks ağırlığı (kg) |
|
Brüt kombinasyon ağırlığı (kg) |
|
Ön |
1200 |
Frensiz römork |
3550 |
Arka |
1870 |
Frensiz römork |
4800 |
Azami Yüklü Ağırlık (kg) |
2850 |
Boş ağırlığı (kg) |
1775 |
Brüt römork ağırlığı (kg) |
Oturma kapasitesi (kişi) |
5 |
|
Frensiz römork |
750 |
Yakıt deposu kapasitesi (litre) |
76 |
Frenli römork |
2500 |
|
|
Boyutlar |
|
||
Azami uzunluk (mm) |
4900 |
Minimum yerden yükseklik (mm) |
195 |
Azami genişlik (mm) |
1720 |
Kargo alanı iç uzunluğu (mm) |
1380 |
Azami yükseklik (mm) |
1645 |
Kargo alanı iç genişliği (mm) | 1460 |
Dingil mesafesi (mm) |
3050 |
Kargo alanı iç yüksekliği (mm) |
480 |
Ön teker iz genişliği (mm) |
1460 |
Ayrılma açısı (derece) |
23,8 |
Arka teker iz genişliği (mm) |
1460 |
Minimum Dönem Yarıçapı (m) | 11,8 |
Ön tampon-teker mesafesi (mm) |
745 |
Arka tampon-teker mesafesi (mm) | 1105 |
Yaklaşma açısı (derece) |
28,7 | Rampa kırılma açısı (derece) |
17,9 |
Dış Görünüm | |||
Far yükseklik ayarı |
S | Yan Aynalar, Siyah, manuel |
S |
Ön sis farları |
S | Siyah |
S |
Ön Panjur, Gri |
S | Kavranabilen dış kapı kolları, Siyah |
S |
Ön Tampon |
Siyah | Kasa Açma Kolu, Malzemesi siyah, tek koldan açılır |
S |
Basamaklı Arka Tampon |
S |
|
|
İç Görünüm | Güvenlik | S | |
İkili dijital kilometre sayacı |
S | Hava yastığı, sürücü ve yolcu |
S |
Direksiyon, Üreten |
S | ABS |
S |
Hidrolik direksiyon |
S | LDS |
S |
Yükseklik ayarlı direksiyon |
S | Arka üst stop lambaları |
S |
Elektrik kumandalı camlar |
S | Arka cam rezistansı |
S |
Merkezi kilit |
S | Fasılalı ön silecekler |
S |
Immobiliser |
S | ||
Dijital saat |
S | ||
Radyo-cd |
S | ||
Hoparlör |
2 (ön kapılar) |
||
Işıklı ve kilitli torpido gözü |
S | ||
Anten |
S | ||
Araç içi depo kapağı açma ünitesi |
S |