
Şampiyon yenilendi. Yılların ve yolların tartışmasız şampiyonu Isuzu NPR, artık yepyeni bir araç. 2 farklı şasi boyu ve motor seçeğeniyle tüketicinin her türlü ihtiyacına cevap vermek üzere tasarlandı.
Yenilenmiş ferah ve geniş kabin, kullanıcıya sürüş konforu sağlarken, son derece modern dış görüntüsü ise haklı bir gurur kaynağı oluşturuyor.
Yüksek performans sağlayan 155 beygirlik Commonrail Turbo Dizel Intercooler motoru, yakıt tüketimi konusunda ise oldukça cimri.
Yüksek güç ve performans ihtiyacı bulunan tüketicilere yönelik tasarlanan NPR HP, uzun şasesiyle sınıfında iddialı olduğunu bir kez daha kanıtlıyor
Ölçüler | Ağırlıklar | ||
Dingil Mesafesi | 3815 |
Azami Yüklü Ağırlık | 9800 |
Azamai Uzunluk | 6703 |
Boş Ağırlık | 2960 |
Azami Genişlik | 2122 |
Taşıma Kapasitesi | 6840 |
Azami Yükseklik | 2275 | Ön Aks Kapasitesi | 3400 |
Ön İz Genişliği | 1746 |
Arka Aks Kapasitesi | 6400 |
Arka iz Genişliği | 1650 | Mevcut | |
Ön Uzantı | 1128 | Mevcut | |
Arka Uzantı | 1760 |
Oturma Kapasitesi | |
Şasi Genişliği | 850 | Oturma Kapasitesi | 2 Yolcu + 1 Sürücü |
Şasi Yerden Yükseklik | 860 |
Debriyaj | |
Faydalı Şasi Uzunluğu | 4800 |
Debriyaj | hidrolik kumandalı Ø325 |
Motor | Şanzıman | ||
Model | 4HK1E4N EURO4 |
Model | Manuel MYY6S |
Tip |
Commonrail Turbo Diesel Intercooler |
Vites Sayısı, Tipii | 6 ileri 1 geri |
Silindir Adedi | 4 | Arka Dingil Tahvil Oranı | 4,777 |
Motor Hacmi(cc) | 5193 |
Performans | |
Maksimum Net Güç | 114KW (155HP) /2,600rpm |
Maksimum Hız (km/s) | 99 |
Maksimum Net Tork | 419Nm/1,600-2600rpm |
Tırmanma Yeteneği (%) (asfalt) | 30,3 |
Direksiyon | Dönüş Yarı Çapı | 7450 |
|
Direksiyon |
Hidrolik, telescobik,enerji yutucu, 410mm |
Yakıt Deposu | |
Elektrik Sistemi | Yakıt Deposu (lt) | 140 | |
Nominal Gerilim | 24V |
Lastikler | |
Akümülatör | 24V - 68Ah |
Ön | 215/75R17,5 Jant: 17,5x6,0-127 |
Akümülatör | 24Vx50A (24Vx80A opsiyon) |
Arka | 215/75R17,5 Jant: 17,5x6,0-127 |
Marş Motoru | 24Vx4,5kW |
||
Süspansiyon | |||
yarı eliptik çelik alaşım yaprak yay, çift etkili hidrolik teleskopbik amortisör |
|||
Yarı eliptik çelik alaşım yaprak yay, çift etkili hidrolik, teleskopik amortisör |
|||
Fren Sistemi | |||
Ön :Disk |
|||
Arka: Disk |
|||
Fren Sistemi : Tam Havalı, Otomatik fren balata ayarı ABS, ASR ve LSV |
|||
Yardımcı Fren : Vakum takviyeli motor egzost freni |
|||
Park fren sistemi : Arka tekerleklerden etkili imdat yaylı |
AM/FM CD Çalarlı Radyo | :S |
Uzaktan Kumandalı Merkezi Kilit |
:S |
Immobilizer | :S |
Elektrik Kumandalı Camlar | :S |
Tilt ve Teleskopik Direksiyon | S |
Yer Konsolu | :S |
Ayarlanabilir Sürücü Koltuğu | :S |
Çekmece Tipi Bardak Tutacağı | S |
Koltuk Arkası Tepsisi | S |
Emniyet Kemerleri | 3 Adet |
Küllük | S |
Çakmak |
S |
Tavan rafı | S |
Güneş Siperliği | S |
Tutamaklar | S |
Torpido Gözü | 1 Adet Ön Göğüste |
Kapı Cepleri | S |
Direksiyon Kilidi | S |
Kademeli Açılan Kapılar | S |
Lamine Ön Cam | S |
Ön Silecek ve Yıkayıcılar | S |
ABS | S |
Devir Saati | S |
Çeki Kancası (Ön) | S |
Kilitlenebilir Yakıt Depo Kapağı |
S |
Hava Filtresi | Kuru Tip |
Yakıt Filtresi | Değiştirilebilir Tip |
Elektrik Kumandalı Far Seviye Ayarı | S |
Sis Farı | S |