
Şampiyon yenilendi. Yılların ve yolların tartışmasız şampiyonu Isuzu NPR, artık yepyeni bir araç. 2 farklı şasi boyu ve motor seçeğeniyle tüketicinin her türlü ihtiyacına cevap vermek üzere tasarlandı.
Yenilenmiş ferah ve geniş kabin, kullanıcıya sürüş konforu sağlarken, son derece modern dış görüntüsü ise haklı bir gurur kaynağı oluşturuyor.
Yüksek performans sağlayan 155 beygirlik Commonrail Turbo Dizel Intercooler motoru, yakıt tüketimi konusunda ise oldukça cimri.
Yüksek güç ve performans ihtiyacı bulunan tüketicilere yönelik tasarlanan NPR HP, uzun şasesiyle sınıfında iddialı olduğunu bir kez daha kanıtlıyor
Ölçüler | Ağırlıklar |
|
|
Maksimum uzunluk | 7720 | Azami Yüklü Ağırlık | max. 10400 |
Maksimum genişlik | 2320 | Boş Ağırlık | 6130-7170 |
Maksimum yükseklik | 3330 | Arka Aks Kapasitesi | 6400 |
Dingil aralığı | 3815 | Ön Aks Kapasitesi | 4000 |
Ön Uzunluk | 1673 | Lastikler | |
Arka Uzunluk | 2232 | Lastikler | 235/75 R17,5 |
Ön İz Genişliği | 1904 | Minimum Dönme yarıçapı | 7200 |
Arka İz Genişliği | 1650 | Yokuşta kalkış yeteneği |
38,7% |
İç Yükseklik | 1910 | Vites Kutusu | |
Motor | Model | MZZ-6F |
|
Model | 4HK1E4C EURO4 | Vites Sayısı, | 6 ileri, 1 geri, Manuel, overdrive |
Tip |
Commonrail Turbo Dizel Intercooler | Arka Dingil Tahvil Oranı | 4,777 |
Direksiyon sistemi | Hidrolik |
||
Silindir Adedi | 4 | Yolcu Kapasitesi | |
Motor Hacmi | 5193 | 31(y)+1(h)+1(s) |
|
Maksimum Net Güç | 190/2600 |
29(y)+1(h)+1(s) |
|
Maksimum Net Tork(Nm/dd) | (513 /1600-2600) (52,3/1600-2600) |
28(y)+1(h)+1(s) |
|
30(y)+1(h)+1(s) | |||
Egzost emisyon sınıfı |
Euro 4 |
27(y)+1(h)+1(s) | |
Alternatör | 26(y)+1(h)+1(s) |
||
Marş Motoru | 24V 4,5kW |
Bagaj kompartımanı |
|
Alternatör |
24V - 100A |
Hacim (m3) | 4 ,2 |
Nominal Gerilim | 24V | İç halı kaplama |
OPS |
Akümülatör | 24V (2X12V)-125 Ah |
İç aydınlatma | STD |
Süspansiyon | Merkezi kilitleme sistemi |
OPS | |
Ön : parabolik çelik alaşımlı yaprak yaylı | Yukarı dik açılabilenbagaj kapakları | STD | |
Arka :Hava süspansiyonu | El bagaj bölmesi | STD |
|
Fren Sistemi | |||
Ön /Arka: Disk/Disk | |||
Yardımcı Fren:Vakum takviyeli eksoz freni arka tekerlekler üzerinde etkili imdat freni opsiyonel retarder | |||
Kısa Tarif : ABS'li, çift devreli, otomatik ayarlı tam havalı fren sistemi |
|||
Park freni :Hava tahrikli, arka dingilde etkili | Yakıt Tankı | ||
Kavrama | Yakıt Deposu (lt) | 190 |
|
Hidrolik kontrollu, diyafram yaylı tek kuru plakalı | Kilitli yakıt tankı kapağı |
STD |
Genel | |
Cruise kontrol | O |
Takograf | Dijital takoğraf opsiyonel MTCO takoğraf opsiyonel |
Lastik şişirme aparatı | S |
Isıtma ve havalandırma | |
Ön ısıtıcı | O |
Ön kalorifer | S |
Kuru tip hava filtresi | S |
Diğer |
Sıcak hava kanallı ve fan üflemeli kalorifer sistemi standardKonvektör opsiyonel |
Klima | |
Dijital klima ve sürücü klimsı standard |
|
Tropik iklim kliması |
O |
Güvenlik | |
Tavan acil çıkış & havalandırma kapağı | SS |
Park Sensörü | SS |
Retarder | O (FRENELSA F16-80S7) veya (TELMA AD 50-80)S |
İmmobilizer | S |
ABS | S |
ASR | S |
Yakıt ön ısıtıcısı | O |
Yangın söndürücü | O |
Motor odası yangın sensörü | O |
Hız sınırlayıcı | S (Aktif değildir) |
Dış | |
Yan flato | O |
Metalik boya | O |
Servis kapıları sayısı | 2 |
Servis kapıları tipi | Ön ve arka : Tek kanat dışa açılır |
Uzaktan kumanda | S |
Sürücü kapısı | - |
Sürücü penceresi | Sürgülü standard |
Isıtmalı sürücü penceresi | S |
Isıtmalı ön kapı camı | S |
Ön cam güneşliği | S(Elektrik motorlu kontrol opsiyondur) |
Kneeling Sistemi (otobüs alçalma) | - |
Yan geri görüş aynaları | S |
Elektrik kontrollü aynalar | S |
Isıtmalı boynuz tip ayna | S |
Sağ ön göğüs ayna | S |
Yolcu penceresi | Yekpare, renkli |
Tek cam | O |
Sürgülü cam | - |
Çift cam | S |
Ön cam | Yekpare, renkli |
Kayak kutusu bağlama braketi ve soketi | O |
Römork çekici sistemi | - |
Jant kapakları | Paslanmaz çelik |
Xenon farlar | O |
İlave stop lambası | S |
Ön sis lambası | S |
Ön cam silecek ve yıkayıcıları | 3 hızlı |
Geri vites ikaz sesi | S |
İç | |
Direksiyon simidi |
Yükseklik ve açı ayarlı Direksiyon simidi çapı: 460mm |
Devir saati |
S |
Sürücü koltuğu |
Havalı, ayarlanabilir |
Sürücü koltuğu başlığı |
Ayrılabilir |
Sürücü kabini |
- |
Sürücü üstü dolap |
S |
Hostes üstü dolabı |
S |
Soğutmalı hostes üstü dolabı |
- |
Hostes Koltuğu |
S |
Kaplama |
Kumaş |
Deri | - |
Arkaya yatar |
- |
Yana açılır |
S |
Sabit / Kızaklı |
Kızaklı |
Ayaklık | O |
Yolcu koltuk (koridor tarafı) kol dayama |
S |
Yolcu koltuğu (pencere tarafı) kol dayama |
O |
Kol dayama üzeri maun kaplama |
O |
Torpido üzeri maun kaplama |
O |
Koltuk arkası magazin tutucu file |
S |
Koltuk arkası tepsisi |
S |
Emniyet kemerleri |
S |
Tüm koltuklarda 3 noktalı emniyet kemerleri |
O |
İç tavan kaplama |
Kumaş |
Yolcular için okuma lambaları |
S |
Sürücü için lamba |
S |
Hostes için lamba |
S |
İç tavan aydınlatma |
El bagajı kenarı boyunca, sürekli |
El bagajı aydınlatması |
S |
Basamak lambaları |
S (Ledli lambalar) |
Perde (üst ve alt kenar raylı) |
S |
Yan duvar kaplaması |
Kumaş |
Taban kaplama |
Muaşmba üzeri halı kaplama |
Muşamba | S |
Halı |
S |
Buzdolabı (ön veya arkada) |
O |
Çay kahve makinası |
O |
Ses&Görüntü | |
Duracak işareti |
- |
Dijital hat göstergesi |
- |
Ses | - |
Radyo&CD Oynatıcı |
- |
Radyo&CD Oynatıcı |
S |
Radyo&CD Oynatıcı&VCD, DVD, MP3 Oynatıcı |
O |
Hoparlör |
S |
Her yolcu koltuğu için kulaklık çıkışı |
O |
Mikrofon & Amfi |
S |
Monitor / LCD |
O |
GPS Anteni |
- |
TV Tuner |
O |
Navigasyon cihazı |
O |
Dijital saat |
S |